Matkailutuotteille kansainvälistä vetovoimaa
Valmennus koostuu 4 päivästä.
TUOTTEISTAMINEN
1. valmennuspäivän päivän tavoitteena on tunnistaa yritysverkoston keskeisimmätelämykselliset tuotteet, niitä tukevat ydinviestit ja asiakasprofiilit. Tavoitteena on, että osallistuja pystyy soveltamaan opittua käytännön työssään.
Valmentaja: Pirjo Räsänen
Valmennuksen kesto: 7 tuntia
TARINALLISTAMINEN
2. valmennuspäivän tavoitteena on jatkaa 1 valmennuspäivän sisältöjätyöstämällä ydinviestejä tarinalähtöisen palvelumuotoilun avulla. Valmennuspäivässä siirrytään Stooripuun pariin ja keskitytään yritysten omien tarinaelementtien tunnistamiseen.
Valmentaja: Anne Kalliomäki
Valmennuksen kesto: 7 tuntia
VASTUULLISUUS
3. valmennuspäivän tavoitteena on, että osallistuja saa ymmärryksen kestävän kehityksen osa-alueista tuotteistamisessa ja toiminnassa. Valmennuspäivän aikana tehdään yritysverkoston /yrityksen nykytilan kartoitus ja vastuullisuussuunnitelma.
Valmentaja: Anu Nylund
Valnennuksen kesto: 7 tuntia
DIGITAALISUUS
4. valmennuspäivän tavoitteena on, että osallistuja ymmärtää ja osaa miten yritysverkoston/yrityksen/tuotteen digitaalista löydettävyyttä mitataan ja mainetta hallitaan digitaalisissa jakelukanavissa. Osallistuja oppii, miten elämys-tuotteiden digitaalinen löydettävyys ja maine rakentuvat ja kuinka asiakkaalle muodostetaan positiivinen kokemus verkossa.
Valmentaja: Kirsi Mikkola
Valmennuksen kesto: 7 tuntia