Nice Group oranssinvärinen huuli-symboli

UUSITTU!

Matkailuyrityksen Digiloikka 3.0 -koulutus

Ikoni, jossa lentokone

Tee digiloikka - varmista kilpailukykysi markkinoilla

Haluaisitko vähentää manuaalista työtä, automatisoida toimintoja ja olla näkyvissä ja ostettavissa oikeissa paikoissa?  Täysin uudistettu Digiloikka 3.0 -koulutus pureutuu digitaalisen liiketoiminnan keskeisiin näkökulmiin ja auttaa sinua menestymään.

Mitä hyödyt

  • Tavoitat asiakkaasi ja olet löydettävissä ja ostettavissa verkossa

  • Osaat hyödyntää digitaalisia myynti- ja jakelukanavia tehokkaasti

  • Sinulla on konkreettisia työkaluja verkkokaupan ja digitaalisen markkinoinnin ja myynnin rakentamiseen

  • Osaat johtaa ja kehittää digitaalista asiakaskokemusta, kasvattaa asiakasymmärrystä ja hyödyntää palautetta tiedolla johtamiseen

  • Tunnistat digitaaliset trendit ja teknologiat, joihin matkailuyrityksen kannattaa paneutua

Koulutus sisältää mm.

1. Digitaalinen löydettävyys ja asiakaspolku
Miten asiakas löytää sinut verkossa? Päivässä käsitellään mm. hakukoneoptimointia, saavutettavuutta ja tekoälyn roolia löydettävyyden tukena.

2. Digitaalinen ekosysteemi ja myyntijärjestelmät
Oletko ostettavissa? Päivä keskittyy verkkokaupan perustamiseen, varausjärjestelmiin ja digitaalisen myynnin rakenteisiin.

3. Monikanavainen jakelu
Miten hallitset eri myyntikanavia ja varmistat kannattavan hinnoittelun? Mukana myös tekoälyn hyödyntäminen jakelussa.

4. Digitaalinen markkinointi ja sisältöstrategia
Miten käytät omaa, ostettua, ansaittua ja lainattua mediaa sekä suosittelupalveluja että tekoälyä markkinoinnin apuna?

5. Asiakaskokemus ja tiedolla johtaminen
Miten kuuntelet asiakasta digitaalisesti ja miten hyödynnät palautetta liiketoiminnan kehittämisessä?

6. Katsaus tulevaisuuteen
Mitä digiteknologian trendejä ja uusia suuntia on jo tunnistettavissa? Miten kehität omaa digitaalista liiketoimintaan?

Suositeltava kesto:

  • 6 * koko päivän kestävää työpajaa. Työpajat voidaan pitää myös 12*puoli päivää kestävänä työpajoina.

  • Kukin sisältää alustuksen ja työpajaosuuden

  • Osallistavaa, keskustelevaa ja konkreettista yhteistä tekemistä

Lisäpalvelut:

  • Lähtötilanneanalyysi: joko Visit Finlandin tai meidän oma lähtötilanneanalyysi

  • Suosittelemme vahvasti yrityskohtaisia sparrauksia, jotta opit ehditään viedä yrityskohtaisesti käytäntöön. Kokemus on osoittanut, että jo muutaman tunnin digisparraus auttaa yritystä soveltamaan opittua asiaa ja kehittämään merkittävästi paremmin omaa digitaalista liiketoimintaa

  • Seurantatutkimus