Webinaarisarja
Oivalluksia matkailun tulevaisuudesta
5 näkökulmaa liiketoiminnan kehittämiseen
Tervetuloa puolen tunnin tehotiivistelmien sarjaan, jossa pureudumme matkailualan ajankohtaisiin ilmiöihin, asiakaskäyttäytymisen muutoksiin ja digitaalisuuden mahdollisuuksiin. Kunkin webinaarin tavoitteena on tarjota oivalluksia, herätellä ajatuksia ja johdatella käytännön kehittämistyöhön – esimerkiksi tuleviin koulutuksiimme.
Tule mukaan inspiroitumaan ja tunnistamaan oman liiketoimintasi kehityskohdat!
Webinaarit toteutetaan maanantai-aamuisin klo 9.-9.30. Kukin webinaari kestää 0,5 h ja sisältää myös aikaa kysymyksille.
Yhdellä lomakkeella ilmoittaudut kaikkiin webinaareihin.
Webinaareista tehdään tallenne. Voit saada tallenteen jälkikäteen ilmoittautumalla webinaariin.
24.11. Hanki B2B-asiakkaita digitaalisesti – asiakassuhteiden hankinta ja hallinta
Miten tavoitat B2B-asiakkaat digitaalisesti? Tässä webinaarissa tarkastelemme B2B-markkinoinnin ja myynnin keinoja erityisesti matkailualalla. Saat vinkkejä siihen, miten rakennetaan pitkäaikaisia asiakassuhteita ja tehdään kohdennettua viestintää digitaalisissa kanavissa.
8.12. Turbulenssia taivaalla – mihin toimintaympäristön ilmiöihin yrityksen tulisi varautua?
Geopoliittinen tilanne, ilmastokriisi, teknologinen kehitys ja asiakkaiden arvomaailman muutos vaikuttavat matkailuyrityksen toimintaympäristöön. Tässä webinaarissa pysähdymme pohtimaan, millaisiin ilmiöihin on viisasta reagoida – ja miten niihin voi varautua ennakoivasti ja ketterästi.
27.10. Helpotusta vai haasteita elämystuottajan arkeen? – elämystuotteiden verkkokaupan perustaminen
Verkkokauppa voi olla loistava apu elämystuottajalle – tai lisäkuorma, jos perusta ei ole kunnossa. Webinaarissa avaamme, mitä kaikkea verkkokaupan käynnistämisessä tulisi ottaa huomioon, miten varmistat sujuvan asiakaspolun ja mitä ratkaisuja elämysalalle on jo tarjolla.
29.9. Ole ostettavissa kansainvälisillä markkinoilla – matkailutuotteiden monikanavainen digitaalinen myynti
Kansainvälinen asiakas ei löydä sinua sattumalta – sinun täytyy olla löydettävissä. Tässä webinaarissa käymme läpi matkailutuotteiden digitaalisia myyntikanavia, niiden roolia ostokäyttäytymisessä ja keinoja parantaa ostettavuutta verkossa, erityisesti kansainvälisillä markkinoilla.
8.9. Tekoälyavusteiset ostajat ja AI-botit – tutustu uusiin kohderyhmiisi
Keitä ovat tekoälypohjaiset ostajat? Miten AI-botit vaikuttavat matkailupalveluiden valintaan ja näkyvyyteen? Tässä webinaarissa sukellamme tulevaisuuden asiakasryhmiin ja pohdimme, miten matkailuyritys voi tavoittaa ja palvella myös digitaalisesti toimivia ostajia.