ELÄINMATKAILUN VALMENNUSOHJELMA YRITYKSILLE

Eläinmatkailu

Valmennus sisältää seuraavat osa-alueet

 

1. Alkukartoitus - Analyysi

 

Valmentajan käynti eläinmatkailukohteessa sisältää alkukartoituksen, jossa valmentaja tekee analyyysin mm. seuraavista asioista:

  • Asiakkaan kokemus- ja palvelupolku kohteessa

  • Eläinten hyvinvointi ja ammattimaisen käsittelyn heijastuminen asiakasrajapintaan

  • Brändi- ja markkinointilupaukset asiakkaalle versus todellisuus kohteessa

  • Käyttäytyminen ja vuorovaikutus eläinten lähellä ja vaikutukset asiakkaan kokemukseen

  • Kesto 7 h

 

2. Johdanto eläinmatkailuun

 

Valmennuksessa perehdytään kansainväliseen ja kotimaan eläinmatkailuun. Eläinten hyvinvointi, valvonta ja lainsäädäntö. Eläinten hyvinvointi asiakkaan näkökulmasta.

  • 7 tuntia valmennusta

 

3. Vastuullinen eläinmatkailu

 

Vastuullisuus ja kriisiviestintä eläinmatkailussa. Hyvinvointiteesit (valmentajan kokoama 10 kohdan asialista, joka perustuu alkukartoituksesta saatuun dataan.) Hyvinvointiteesit käydään läpi yhdessä henkilöstön kanssa. Teesit ovat julkisia, käytettävissä markkinoinnissa, operoinnissa ja henkilöstön perehdyttämisessä. Valmennuspäivä toteutetaan workshopina ja sisältää yhteistoiminallisia harjoituksia.

  • 7 tuntia valmennusta

4. Eläinmatkailun tuotteistaminen kv-jakeluun

 

Perehdytään digitaalisten tuotekorttien rakenteisiin eri kv-myyntikanavissa. Opetellaan kirjoittamaan ja kuvittamaan tuotteet myyvällä tavalla ja valitsemaan tuotteille sopivat kv-myyntikanavat.

  • 7 tuntia valmennusta

 

5. Eläinmatkailun digitaalinen markkinointi ja ostettavuus

 

Perehdytään matkailun kansainväliseen digitaaliseen jakeluun asiakaspolun erivaiheissa. Kehitetään omaa suoramyyntiä ja jakelua kansainvälisissä jakelukanavisa b2c ja b2b kaupassa.

  • 2 x 7 tuntia valmennusta