ELÄINMATKAILUN VALMENNUSOHJELMA YRITYKSILLE
Eläinmatkailu
Valmennus sisältää seuraavat osa-alueet
1. Alkukartoitus - Analyysi
Valmentajan käynti eläinmatkailukohteessa sisältää alkukartoituksen, jossa valmentaja tekee analyyysin mm. seuraavista asioista:
Asiakkaan kokemus- ja palvelupolku kohteessa
Eläinten hyvinvointi ja ammattimaisen käsittelyn heijastuminen asiakasrajapintaan
Brändi- ja markkinointilupaukset asiakkaalle versus todellisuus kohteessa
Käyttäytyminen ja vuorovaikutus eläinten lähellä ja vaikutukset asiakkaan kokemukseen
Kesto 7 h
2. Johdanto eläinmatkailuun
Valmennuksessa perehdytään kansainväliseen ja kotimaan eläinmatkailuun. Eläinten hyvinvointi, valvonta ja lainsäädäntö. Eläinten hyvinvointi asiakkaan näkökulmasta.
7 tuntia valmennusta
3. Vastuullinen eläinmatkailu
Vastuullisuus ja kriisiviestintä eläinmatkailussa. Hyvinvointiteesit (valmentajan kokoama 10 kohdan asialista, joka perustuu alkukartoituksesta saatuun dataan.) Hyvinvointiteesit käydään läpi yhdessä henkilöstön kanssa. Teesit ovat julkisia, käytettävissä markkinoinnissa, operoinnissa ja henkilöstön perehdyttämisessä. Valmennuspäivä toteutetaan workshopina ja sisältää yhteistoiminallisia harjoituksia.
7 tuntia valmennusta
4. Eläinmatkailun tuotteistaminen kv-jakeluun
Perehdytään digitaalisten tuotekorttien rakenteisiin eri kv-myyntikanavissa. Opetellaan kirjoittamaan ja kuvittamaan tuotteet myyvällä tavalla ja valitsemaan tuotteille sopivat kv-myyntikanavat.
7 tuntia valmennusta
5. Eläinmatkailun digitaalinen markkinointi ja ostettavuus
Perehdytään matkailun kansainväliseen digitaaliseen jakeluun asiakaspolun erivaiheissa. Kehitetään omaa suoramyyntiä ja jakelua kansainvälisissä jakelukanavisa b2c ja b2b kaupassa.
2 x 7 tuntia valmennusta