Valmennuspaketti

Luontomatkailukohteille kansainvälistä vetovoimaa ja ostettavuutta

Luontomatkailukohteille ja -yrityksille suunnattu kokonaisuus, jonka lopputuloksena on

  • 1.

    Kilpailukykyisempi matkailukohde

  • 2.

    Inspiroiva ydintarina ja ydintarinaa tukevia tarinallistettuja palveluita

  • 3.

    Asiakaslähtöisiä, tuotteistettuja elämyksiä

  • 4.

    Uutta osaamista organisaation sisälle

  • 5.

    Enemmän yhteistyötä ja verkostoja

NiceGroupin ammattitaitoisten asiantuntijoiden avulla valmennuksessa:

  • ● Määritellään oman kohteen ainutlaatuiset menestystekijät

  • ● Tuotetaan lisäarvoa tarinallistamisella

  • ● Rakennetaan kilpailuetua vastuullisuudesta

  • ● Varmistetaan digitaalinen löydettävyys

Valmennuskokonaisuuden kesto on 12 päivää. Päivistä voi myös räätälöidä haluamansa pienemmän kokonaisuuden. Lähde polulle Suomen parhaiden matkailuvalmentajien kanssa!

#luontomatkailu #ostettavuus #digitaalisuus #tuotteistaminen #tarinallistaminen #vastuullisuus #palvelumuotoilu #tuotekortti #nicegroup

Koko tuotteistettu valmennuspaketti alkaen 21 000 € (alv. 0%)

 

Paketti 1.

Tunnista luontomatkailukohteen menestystekijät

  • 4 x 7 tuntia valmennusta


Pirjo Räsänen

1. ASEMOI LUONTOMATKAILUKOHDE MARKKINOILLA

• Tunnistetaan luontomatkailukohteen vetovoimatekijät, profiilin ja keskeiset asiakasryhmät.


Anne Kalliomäki

2. MATKAILUKOHTEEN TARINA

• Määritellään oman kohteen erottuvat ja elämykselliset tarinaelementit Stooripuumenetelmän avulla.


Anu Nylund

MATKAILUKOHTEEN VASTUULLISUUS

• Tehdään alueen nykytilan kartoitus Vastuullisuuspolkutyökalun avulla.


Kirsi Mikkola

LÖYDY VERKOSTA

• Analysoidaan luontomatkailukohteen digitaalista löydettävyyttä ja tunnistetaan kehittämiskohteet. Osallistujat sopivat yhteiset pelisäännöt sen parantamiseksi.

Paketti 2.

Hyödynnä luontoa liiketoiminnassa

  • 4 x 7 tuntia valmennusta


Pirjo Räsänen

1. REITISTÖISTÄ LIIKETOIMINTAA

• Tunnistetaan reittien ja reitistöjen rooli oman liiketoiminnan kehittämisessä.


Anu Nylund

VASTUULLINEN LUONTOKOKEMUS

• Kuljetaan asiakkaan kokemuspolkua aistit avoinna: mitä vastuullinen asiakas kokee, tuntee ja arvostaa.


Anne Kalliomäki

REITISTÄ TARINAPOLUKSI

• Muokataan reitit Tarinapolkutyökalun avulla elämyksellisen ja juonellisen tarinan muotoon.


Kirsi Mikkola

LUONTOMATKAILIJAN DIGITAALINEN ASIAKASPOLKU

• Opitaan mistä digitaalinen asiakaspolku ja sen kohtaamispisteet rakentuvat ja kuinka asiakas osallistetaan löydettävyyden kasvattamiseen.

Paketti 3.

Rakenna luonnosta liiketoimintaa

  • 4 x 7 tuntia valmennusta


Pirjo Räsänen

LUONNOSTA LIIKETOIMINTAA

• Opitaan tuotteistamaan sekä kotimaisille että kansainvälisille markkinoille soveltuvia luontomatkailutuotteita.


Anne Kalliomäki

LUONNOSTA TARINAKSI

• Opitaan tunnistamaan oman yrityksen ydintarina ja hyödyntämään paikallisia elementtejä.


Anu Nylund

VASTUULLISUUDESTA LISÄARVOA

• Laaditaan yrityskohtainen vastuullisuussuunnitelma, joka toimii jatkuvan kehittämisen ja vastuullisen tekemisen työkaluna.


Kirsi Mikkola

DIGITAALISELLA OSTETTAVUUDELLA EUROJA KASSAAN

• Laaditaan yrityskohtaiset suunnitelmat, miten luontotuotteen ostettavuutta, jakelua, digitaalista myyntiä ja löydettävyyttä parannetaan.