Valmennuspaketti
Luontomatkailukohteille kansainvälistä vetovoimaa ja ostettavuutta
Luontomatkailukohteille ja -yrityksille suunnattu kokonaisuus, jonka lopputuloksena on
-
1.
Kilpailukykyisempi matkailukohde
-
2.
Inspiroiva ydintarina ja ydintarinaa tukevia tarinallistettuja palveluita
-
3.
Asiakaslähtöisiä, tuotteistettuja elämyksiä
-
4.
Uutta osaamista organisaation sisälle
-
5.
Enemmän yhteistyötä ja verkostoja
NiceGroupin ammattitaitoisten asiantuntijoiden avulla valmennuksessa:
-
● Määritellään oman kohteen ainutlaatuiset menestystekijät
-
● Tuotetaan lisäarvoa tarinallistamisella
-
● Rakennetaan kilpailuetua vastuullisuudesta
-
● Varmistetaan digitaalinen löydettävyys
Valmennuskokonaisuuden kesto on 12 päivää. Päivistä voi myös räätälöidä haluamansa pienemmän kokonaisuuden. Lähde polulle Suomen parhaiden matkailuvalmentajien kanssa!
#luontomatkailu #ostettavuus #digitaalisuus #tuotteistaminen #tarinallistaminen #vastuullisuus #palvelumuotoilu #tuotekortti #nicegroup
Koko tuotteistettu valmennuspaketti alkaen 21 000 € (alv. 0%)
Paketti 1.
Tunnista luontomatkailukohteen menestystekijät
4 x 7 tuntia valmennusta
Pirjo Räsänen
1. ASEMOI LUONTOMATKAILUKOHDE MARKKINOILLA
• Tunnistetaan luontomatkailukohteen vetovoimatekijät, profiilin ja keskeiset asiakasryhmät.
Anne Kalliomäki
2. MATKAILUKOHTEEN TARINA
• Määritellään oman kohteen erottuvat ja elämykselliset tarinaelementit Stooripuumenetelmän avulla.
Anu Nylund
MATKAILUKOHTEEN VASTUULLISUUS
• Tehdään alueen nykytilan kartoitus Vastuullisuuspolkutyökalun avulla.
Kirsi Mikkola
LÖYDY VERKOSTA
• Analysoidaan luontomatkailukohteen digitaalista löydettävyyttä ja tunnistetaan kehittämiskohteet. Osallistujat sopivat yhteiset pelisäännöt sen parantamiseksi.
Paketti 2.
Hyödynnä luontoa liiketoiminnassa
4 x 7 tuntia valmennusta
Pirjo Räsänen
1. REITISTÖISTÄ LIIKETOIMINTAA
• Tunnistetaan reittien ja reitistöjen rooli oman liiketoiminnan kehittämisessä.
Anu Nylund
VASTUULLINEN LUONTOKOKEMUS
• Kuljetaan asiakkaan kokemuspolkua aistit avoinna: mitä vastuullinen asiakas kokee, tuntee ja arvostaa.
Anne Kalliomäki
REITISTÄ TARINAPOLUKSI
• Muokataan reitit Tarinapolkutyökalun avulla elämyksellisen ja juonellisen tarinan muotoon.
Kirsi Mikkola
LUONTOMATKAILIJAN DIGITAALINEN ASIAKASPOLKU
• Opitaan mistä digitaalinen asiakaspolku ja sen kohtaamispisteet rakentuvat ja kuinka asiakas osallistetaan löydettävyyden kasvattamiseen.
Paketti 3.
Rakenna luonnosta liiketoimintaa
4 x 7 tuntia valmennusta
Pirjo Räsänen
LUONNOSTA LIIKETOIMINTAA
• Opitaan tuotteistamaan sekä kotimaisille että kansainvälisille markkinoille soveltuvia luontomatkailutuotteita.
Anne Kalliomäki
LUONNOSTA TARINAKSI
• Opitaan tunnistamaan oman yrityksen ydintarina ja hyödyntämään paikallisia elementtejä.
Anu Nylund
VASTUULLISUUDESTA LISÄARVOA
• Laaditaan yrityskohtainen vastuullisuussuunnitelma, joka toimii jatkuvan kehittämisen ja vastuullisen tekemisen työkaluna.
Kirsi Mikkola
DIGITAALISELLA OSTETTAVUUDELLA EUROJA KASSAAN
• Laaditaan yrityskohtaiset suunnitelmat, miten luontotuotteen ostettavuutta, jakelua, digitaalista myyntiä ja löydettävyyttä parannetaan.