Valmennuspaketti

Luontomatkailun digitaalinen jakelu ja ostettavuus

Luontomatkailukohteille ja -yrityksille suunnattu kokonaisuus, jonka lopputuloksena on

  • 1.

    Osaat parantaa luontomatkailutuotteesi digitaalista löydettävyyttä ja ostettavuutta

  • 2.

    Osaat yhdistää omille kotisivuillesi muista kanavista uutta luontomatkailusisältöä

  • 3.

    Osaat tehdä inspiroivaa monikanavaista sisältöä asiakkaan polun eri vaiheisiin

  • 4.

    Ymmärrät teemallisen sisällön vaikutuksen omaasi ja matkailukohteesi kiinnostavuuteen

Valmennuspolun kesto on 5 X 7 tuntia valmennusta. Voimme myös räätälöidä haluamansa pienemmän kokonaisuuden. Lähde polulle Suomen parhaiden matkailuvalmentajien kanssa!

#luontomatkailu #ostettavuus #digitaalisuus #tuotteistaminen #tarinallistaminen #vastuullisuus #palvelumuotoilu #tuotekortti #nicegroup

Koko tuotteistettu valmennuspaketti

alk. 8750 € (alv. 0%)

 

Luontomatkailun digitaalinen jakelu ja ostettavuus valmennuspaketti:

  • 5 x 7 tuntia valmennusta


Kirsi Mikkola

VALMENNUS 1. SUOMI -LUONTOMATKAILJAN UNELMA

  • Miten kehität digitaalista löydettävyyttä luontomatkailutuotteidesi myynnissä

  • Parhaat vinkit omien tuotteiden löydettävyyden parantamiseksi asiakkaan polulla

  • Outdooractive digitaalisen löydettävyyden apuna

VALMENNUS 2. LUONTOMATKAILIJAN DIGITAALINEN ASIAKASPOLKU

  • Miten ja mitä tietoa asiakas hakee asiakkaan polun eri vaiheissa

  • Miten voit hyödyntää ja yhdistää omia ja Outdooractiven sisältöjä digitaalisen löydettävyyden ja ostettavuuden parantamiseksi

VALMENNUS 3. LUONTOMATKAILIJAN DIGITAALINEN ASIAKASPOLKU

  • Miten ohjaat asiakkaan ostamaan

  • Miten hyödynnät verkkokauppaa, kotisivuja ja Outdooractive sisältöjä myynnissä

    • Miten tuet asiakasta ostopolun aikana


Pirjo Räsänen

VALMENNUS 4. LUONTOMATKAILIJAN DIGITAALINEN KOHDEKOKEMUS

  • Tee unelmista ikimuistoisia, jaettuja kokemuksia

  • Ohjaa asiakas luontoon, reiteille ja poluille hyödyntämällä digitaalisia sisältöjä, työvälineitä ja sovelluksia.

  • Lisää keskiostoa Outdooractiven avulla

VALMENNUS 5. ASIAKASKOKEMUKSEN JÄLKI DIGIKANAVISSA

  • Miksi, miten ja minne asiakasta kannustetaan jakamaan kokemaansa, kommentoimaan ja arvioimaan

  • Miten asiakkaat valjastetaan parantamaan luontomatkailukohteen digitaalista löydettävyyttä ja tunnettuutta

  • Miten jälkimarkkinointia tehdään tehokkaasti

  • Kertaus ja harjoituksia sekä osallistujien sparrausta

 
 

Outdooractive 

  • Outdooractive on kansainvälinen outdoors-matkailun jakelukanava ja teknologiayhtiö, jonka sovellukset ovat voittaneet lukuisia merkittäviä kansainvälisiä palkintoja.

  • Valtaosa Suomen matkailukohteista käyttää Outdooractiven tuotteita ja sovelluksia verkkosivuillaan.

  • Outdooractive tarjoaa mm. matkailukarttapalveluita, mobiilisovelluksia ja markkinointipalveluita.

  • Outdooractive tarjoaa laajan sisältöverkoston outdoors-matkailutuotteiden markkinointiin kansainvälisillä ja kotimaisilla markkinoilla.